Door Sjoerd Kuiper op 20 februari 2017

Duco Hoogland op 2 maart in Koningshof

Op donderdag 2 maart komt Duco Hoogland naar Maassluis! Tijdens het debat dat de PvdA Maassluis met de collega’s van VVD, CDA, D66 en CU organiseert zal Duco namens de sociaal democratie vertegenwoordigen. Duco Hoogland (1984) is sinds 2012 Tweede Kamerlid van de Partij van de Arbeid. Duco woont in Rotterdam Katendrecht en is in de woordvoerder verkeer en vervoer. Dus voor zijn Kamerlidmaatschap  gemeenteraadslid in Rotterdam en daarna politiek assistent van wethouder Hamit Karakus van wonen, ruimtelijk ordening en stedelijk economie.

Hoogland: “Ik heb zin in het debat in Maassluis op 2 maart. Ik kom uit de regio en leg graag uit waar de keuze over gaat op 15 maart. Wil je leven in een land waar niemand er alleen voorstaat? Waar succes hebben betekent dat je een waardevolle bijdrage levert? Waar mensen voor elkaar opkomen? Waar goede zorg is en onderwijs voor iedereen toegankelijk is? Kortom: een rechtvaardige samenleving?

Niemand heeft de keus om arm of rijk te worden geboren. Iedereen moet het beste uit zichzelf kunnen halen. Met de goede leraar die inspirerend lesgeeft, de agenten die zorgen voor een veilige buurt en de dokter waar je altijd terecht kan. Nederland maken we samen. Door elkaar vooruit te helpen, te steunen en talent te stimuleren.”