Door Sjoerd Kuiper op 19 september 2016

indruk wijkbezoek burgemeesterswijk

Zaterdag hadden we weer een interessant wijkbezoek in de Burgemeesterswijk. We hebben veel bewoners gesproken over de overlast van hangjongeren, maar ook mensen die er weinig van merkten en die met praktische zaken kwamen. We gaan alle punten doorspelen om te kijken of het kan worden opgepakt. Altijd weer zo leuk om zoveel informele contacten te hebben op straat. Als PvdA gaan we al jaren van de raad naar de straat en andersom! Weg uit de vergaderzaaltjes, ook buiten verkiezingstijd bezoeken we iedere maand een wijk. Wilt u ons ook op bezoek in uw wijk? Nodig ons dan vooral uit, we komen graag langs.

Sjoerd Kuiper

Trots en dankbaar dat de leden van de PvdA Maassluis me tot lijsttrekker hebben gekozen. En waarom ik dat doe? Hieronder mijn brief aan het afdelingsbestuur. Maassluis, 31 juli 2017 Geacht bestuur, beste partijgenoten, Ik ben geboren en getogen in ons mooie Maassluis: ik heb hier mijn eerste stappen gezet, naar school gegaan en mijn

Meer over Sjoerd Kuiper