Door Jorrit Keijzer op 20 mei 2014

PvdA bezoekt zaterdag 24 mei Sluispolder Oost

De PvdA Maassluis bezoekt zaterdag 24 mei Sluispolder Oost. Tussen 11:00 en 13:00 gaat de PvdA de wijk in om in gesprek te gaan met bewoners van Sluispolder Oost.

De PvdA bezoekt regelmatig buurten en wijken in Maassluis om direct zelf met bewoners te spreken over de woon- en leefomgeving en andere onderwerpen die leven bij Maassluizers. De PvdA vindt het belangrijk constant in gesprek te zijn met bewoners. Niet alleen per e-mail, telefoon of twitter, maar ook door gesprekken op straat. Ook na de verkiezingen is de PvdA op straat.

De komende 4 jaar bezoekt de PvdA ieder maand een andere buurt. Wilt u ook de PvdA uitnodigen om bij u in de wijk op bezoek te komen, dan kunt u ook daarover contact opnemen met Jorrit Keijzer: j.keijzer@maassluis.nl. Kijk voor meer informatie op www.pvdamaassluis.nl of benader de PvdA per twitter op @PvdAMaassluis

Jorrit Keijzer

36 jaar, shiftleader frontoffice in een hotel in Delft, steunraadslid en actief bij de Maassluise Basketbal Vereniging Green Eagles.

Meer over Jorrit Keijzer