22 maart 2018

Dank voor het vertrouwen!

Wij bedanken de bijna 2.000 Maassluizers voor het in ons gestelde vertrouwen. PvdA Maassluis heeft 14% van de stemmen gehaald en is daarmee de derde partij van Maassluis en komt op 3 zetels. Dat is verlies van 1 zetel, maar bijna 2 keer zo hoog als het landelijk gemiddelde en heel veel beter dan de landelijke uitslag voor de PvdA vorig jaar. Lijsttrekker Sjoerd Kuiper: “Allereerst feliciteer en complimenteer ik het CDA, dat duidelijk gewonnen heeft en de grootste is geworden. Ook feliciteer ik de VVD die de tweede partij is geworden. Felicitaties ook voor Forum voor Maassluis en GroenLinks die als nieuwe partijen in de raad komen. Mijn dank gaat uit naar de vele actieve vrijwilligers waarmee we een super leuke, positieve en actieve campagne hebben gevoerd. Tijdens die campagne hebben we gemerkt dat er grote waardering is voor hoe we verantwoordelijkheid hebben genomen en aan een sterk en sociaal Maassluis hebben gebouwd de afgelopen jaren. We staan te trappelen om het in ons gestelde vertrouwen waar te maken en samen met anderen verder te bouwen aan een stad die werkt voor iedereen. Want Maassluis maken we SAMEN!”

Waar ben je naar op zoek?