Door Sjoerd Kuiper op 24 maart 2015

teleurstellende uitslag verkiezingen

De PvdA Maassluis bedankt alle Maassluizers die op de PvdA in het waterschap en in de provinciale staten van Zuid Holland hebben gestemd en daarmee ook de PvdA in de Eerste Kamer. Helaas is was de opkomt laag en was het resultaat voor de PvdA teleurstellend. Daarnaast feliciteren we de winnaars in Maassluis, vooral onze lokale coalitiepartners CDA en VVD.

Hoewel deze uitslag voor de PvdA niet verrassend was, hoopten wij op een beter resultaat. Op straat hebben we namelijk veel positieve gesprekken gevoerd. Als PvdA Maassluis blijven we dat doen, net als de afgelopen jaren. Niet alleen bij de verkiezingen zijn wij op straat, maar het hele jaar door!

Sjoerd Kuiper

Trots en dankbaar dat de leden van de PvdA Maassluis me tot lijsttrekker hebben gekozen. En waarom ik dat doe? Hieronder mijn brief aan het afdelingsbestuur. Maassluis, 31 juli 2017 Geacht bestuur, beste partijgenoten, Ik ben geboren en getogen in ons mooie Maassluis: ik heb hier mijn eerste stappen gezet, naar school gegaan en mijn

Meer over Sjoerd Kuiper