10 september 2019

Wijkbezoek Balkon Maassluis 14 september 2019

De PvdA Maassluis bezoekt 14 september 2019 het Balkon om in gesprek te gaan met bewoners van de wijk. Tussen 11:00 en 13:00 bezoekt de PvdA Maassluis onder andere de straten Jacob van Heemskercklaan, de Elbe, Furie en omliggende straten.

Fractievoorzitter Jorrit Keijzer “Maassluis maken we samen. Daarom bezoeken we met de PvdA Maassluis al 12 jaar regelmatig buurten in Maassluis om persoonlijk met bewoners te spreken over de woon- en leefomgeving en andere onderwerpen die leven. Je hoort de meest interessante verhalen, zorgen, ideeën door persoonlijke gesprekken in de wijk. Wij gaan van de raad naar de straat en nemen de opmerkingen van de straat mee naar de raad.”
Jorrit Keijzer zal samen met de wethouder Sjoerd Kuiper, raadsleden en vrijwilligers daarom de wijk in gaan. Wij allen hopen u zaterdag te spreken!

Wilt u ook de PvdA Maassluis uitnodigen om bij u in de wijk op bezoek te komen, dan kunt u ook daarover contact opnemen met fractievoorzitter Jorrit Keijzer via [email protected]. Kijk voor meer informatie www.pvdamaassluis.nl of benader de PvdA via @PvdAMaassluis op Twitter en Facebook.

Waar ben je naar op zoek?