Jo-Ann van Geest

Werk en inkomen, grote projecten en woningbouw
Jo-Ann van Geest

Over Jo-Ann van Geest

Onze nummer 6, Jo-Ann van Geest stelt zich voor:
Ik ben Jo-Ann van Geest (43), trotse moeder van een dochter van 9 en een zoon van 7. Naast mijn werkzaamheden voor de gemeenteraad, ben ik in het dagelijkse leven hoofd van een Research & Development-afdeling van een middelgroot bedrijf in bakkerijgrondstoffen. Wij ontwikkelen recepturen voor de grote en kleine bakkers in Nederland en Europa van de producten die u in de winkels koopt.

Waarom PvdA?
Een periode van tegenslag kan ons allemaal treffen. Ik vind het belangrijk dat Maassluizers die het (tijdelijk) niet op eigen kracht redden, worden gesteund en geholpen bij het oplossen van hun problemen. Daar worden niet alleen de mensen die dat nodig hebben beter van, maar het is ook beter voor ons als samenleving, in Maassluis en in Nederland.

De PvdA is in Maassluis de partij die het beste opkomt voor kwetsbare mensen. Het is een goede club met capabele mensen met een hart voor de stad, waar ik graag bij hoor.

Wat wil je de komende 4 jaar bereiken?
Maassluizers die (jeugd)zorg nodig hebben of hun werk verliezen worden straks door de gemeente geholpen. Het wordt een enorme klus om de nieuwe verantwoordelijkheden, binnen een beperkt budget, goed te organiseren in het belang van onze inwoners. Het werk in de gemeenteraad wordt dus nog veel belangrijker! Ik wil graag meewerken aan een goed sociaal beleid voor de mensen die onze steun nodig hebben.

Heb je nog een uitsmijter?
Wilt u dat Jo-Ann van Geest zich nog 4 jaar in blijft zetten voor een mooie gemeente waar het prettig wonen is en waar, zeker nu er velen geen werk kunnen vinden, we ook aan de mensen blijven denken die het even tegen zit en/of ondersteuning nodig hebben, stem dan 19 maart PvdA, lijst 1.

Waar ben je naar op zoek?