Coalitieakkoord “Samen betrokken het verschil maken” gepresenteerd!

16 juni 2022
Vandaag presenteerden CDA Maassluis, @PvdA Maassluis, VVD Maassluis en Maassluis Belang het nieuwe coalitieakkoord “Samen betrokken het verschil maken” voor de periode 2022-2026. We hebben overeenstemming bereikt over veel uitgangspunten van beleid, maar vooral ook over veel concrete resultaten die we willen bereiken de komende jaren. De focus ligt de komende jaren op actie en verbeteren van de uitvoering.
De PvdA Maassluis ziet uit naar de samenwerking binnen coalitie, met de andere fracties in de raad en alle andere organisaties in de stad. We bedanken iedereen die betrokken is geweest bij het akkoord, en in het bijzonder Marco Oosterwijk en Rene van der Hoek.
Lijsttrekker Sjoerd Kuiper: “We zijn trots op het nieuwe coalitieakkoord, waarin we ook veel punten van de PvdA terug zien: zo komen er meer betaalbare woningen o.a. voor starters, wordt de wijkaanpak uitgebouwd en gaan we meer inwoners naar werk helpen via basisbanen.”
Het volledige akkoord vind je hier: https://www.maassluis.nl/…/gemeentemaassluis…