Ombudsteam

Vragen? Zorgen? Loopt u vast? Komt u er niet meer uit met het energiebedrijf, woningcorporatie, zorginstelling, gemeente of ministerie? Loopt u vast in het oerwoud van regels? Weet u niet meer waar u met uw probleem terecht kunt?

Schakel het PvdA Ombudsteam in! Het Ombudsteam is er voor iedereen, of u lid bent van de PvdA of niet. Met welke vraag u ook komt, samen met u proberen we te adviseren of een oplossing te vinden.

Wie zijn we? Het PvdA Ombudsteam bestaat uit PvdA leden, die zich graag voor u inzetten. Achter het Ombudsteam staan tal van deskundigen. Zij kunnen door het Ombudsteam benaderd worden voor advies ‘op de achtergrond’ of om te helpen bij specifieke problemen. Het Ombudsteam beschikt zo over een flink netwerk, waar u met alle vragen en problemen terecht kunt.

Hoe werkt het? U kunt het Ombudsteam inschakelen als u een vraag of probleem heeft waar u zelf niet meer uitkomt. Eén van de leden van het Ombudsteam wordt dan uw contactpersoon en blijft uw aanspreekpunt zo lang we met uw klacht of vraag bezig zijn. Wij luisteren en bemiddelen om samen met u een oplossing te vinden. Het Ombudsteam is geen klachtencommissie en spreekt geen oordeel uit, maar probeert u verder te helpen door contacten te leggen tussen burger en instanties.

Als we merken dat het beleid van de gemeente of de uitvoering ervan niet klopt, kan onze gemeenteraadsfractie daar actie op ondernemen.

Contactgegevens:

logo-ombudsteam2kopie-1

Waar ben je naar op zoek?