PvdA Maassluis gaat naar de Kapelpolder

17 februari 2022

Zaterdag gaan we weer op wijkbezoek!

De PvdA Maassluis bezoekt 19 februari Kapelpolder om in gesprek te gaan met bewoners van de wijk. Tussen 13:00 en 15:00 bezoekt de PvdA Maassluis de wijk waarbij we starten we bij de Talmastraat.
Lijsttrekker Sjoerd Kuiper: “Maassluis werkt samen beter. Daarom bezoeken we met de PvdA Maassluis al 15 jaar regelmatig buurten in Maassluis om persoonlijk met bewoners te spreken over de woon- en leefomgeving en andere onderwerpen die leven. Je hoort de meest interessante verhalen, zorgen, ideeën door persoonlijke gesprekken in de wijk. Ook de komende jaren willen wij weer van de straat naar de raad!”
Sjoerd Kuiper zal samen met de kandidaten, raadsleden en verschillende vrijwilligers daarom de wijk in gaan. Wij allen hopen u zaterdag te spreken!
Wilt u ook de PvdA uitnodigen om bij u in de wijk op bezoek te komen, dan kunt u ook daarover contact opnemen met raadslid Iris Vrolijks [email protected] . Kijk voor meer informatie pvdamaassluis.nl of benader de PvdA via @PvdAMaassluis op Twitter en Facebook.