Door op 4 oktober 2015

PvdA Maassluis was aanwezig op de Furieade

Zoals ieder jaar was de PvdA Maassluis dit jaar aanwezig met een kraam op de Furieade. Een mooie gelegenheid om naast de wijkbezoeken die we als PvdA Maassluis geregeld houden met veel inwoners van Maassluis in gesprek te gaan.

In een editie van de Furieade waarbij de zon volop scheen waren de gesprekken bij onze kraam zeer divers. Van de nieuwbouw plannen Koningshoek tot aan de noodopvang die Maassluis in de Olympiahal heeft gehad voor de vluchtelingen kwam aan bod.

Uiteraard kwam aan de kraam de landelijke politiek ter spraken en gaven sommige bezoekers aan zich zorgen te maken over het landelijke beleid. Als PvdA Maassluis zullen wij de opmerkingen over het landelijke beleid kenbaar maken aan onze fractie in de Tweede Kamer.

Ook spraken we met veel bezoekers van de Furieade die van buiten Maassluis kwamen. Leuk om van hun de positieve verhalen te horen over onze binnenstad en haven!

Heeft u onze kraam gemist bij de Furieade en wilt u toch graag met de PvdA Maassluis in contact komen? Of wilt u de PvdA Maassluis uitnodigen om bij u in de wijk op bezoek te komen? Dan kunt u ook daarover contact opnemen met campagnecoördinator Jorrit Keijzer [email protected]. Kijk voor meer informatie op www.pvdamaassluis.nl of benader de PvdA per twitter op @PvdAMaassluis

IMG-20151004-WA0025

20151003_103743